Mi az a Virtuális Asszisztencia?

Mivel cégvezető vagy,

pontosan tudod, hogy mik azok az adminisztratív teendők, amiket el kell végezni hónapról-hónapra.

Azt is pontosan tudod, hogy mire van szüksége a vállalkozásodnak.

Több megrendelésre lenne szükséged, szeretnél megjelenni termékeddel vagy szolgáltatásoddal különböző platformokon, nagyobb forgalmat szeretnél lebonyolítani, leegyszerűsítenéd a webáruházad körüli teendőket.
Egyedül nem tudod elvégezni a weboldalad karbantartását és frissítését, nincs marketing ötleted és még sorolhatnám…


Univerzális irodai asszisztenst nehéz találni. Aki pedig mindenhez „is” ért, annak a fizetési igényei is a csillagokat súrolják.


Ha nem tudsz a
VA szolgáltatásról és még nem engedheted meg magadnak, hogy irodai asszisztenst alkalmazz, akkor elkezded önjelöltként saját magad  menedzselni.
Esténként (vagy akár éjszakába nyúlóan, mert saját vállalkozásba többettesz az ember) bogarászod, hogy mit is kell összeszedni és elküldeni a könyvelődnek, számlázol, megválaszolod az e-maileidet, árajánlatokat készítesz, próbálsz egy-egy hirdetés feldobni ide-oda, és ez megy is egy ideig .


Csakhogy mindezek attól veszik el az időt, amivel igazán foglalkoznod kéne!

Amiért vállalkozást alapítottál.

Hogy azt tedd, amit szeretsz és amihez igazán értesz. A többi egy idő után olyan „undi” feladat lesz, mint nekem a vasalás. Szabadulnál tőle.

Te abban vagy jó
, hogy csodás hajkölteményeket, sminket vagy körmöket varázsolsz.

Hogy meghittebbé teszed az emberek otthonait, hogy motiválod a hallgatóságot az előadásaidon.

Csodás kézműves termékeket készítesz.

Egyedi edzésterveket állítasz össze.

És még hosszasan sorolhatnám…

Az összes többi időpocsékolás a számodra.

 

És itt lép a képbe a Virtuális Asszisztens...

Adhatsz neki eseti megbízásokat vagy állandó havi óraszámban igényelheted a szolgáltatást, ahogy és amire szükséged van.

Nem kell tőle tartanod!


Ő is ugyanolyan vállalkozó, mint te, csak ő a saját szakmájában kiváló.

A kapcsolat felvétele után megbeszélitek a teendőket, és ha mindkét részről megfelel a megállapodás, megköttök egy eseti vagy állandó megbízásról szóló szerződést.
Ez biztosítja mindkét felet, hogy azt kapja és adja, amiben megegyeztek.

A Virtuális Asszisztencia szolgáltatás fix óra vagy havidíjas, nincsenek rejtett költségek, ezért pontosan kiszámítható.

A Virtuális Asszisztens „kulcsra készen” áll.

Nem kell fizetni utána alkalmazotti költségeket. Nem kell neki irodai eszközöket, szoftvereket biztosítani. Nem kell betanítani.

Rugalmasan, segítőkészen, hozzáértően és módszeresen elvégzi a rábízott feladatokat.

Kommunikál veled, segít téged az ötleteivel és minden hónapban pontos kimutatást küld neked arról, hogy mennyi munkaórát fordított a vállalkozásod építésére.

Ez valóban igaz?

A virtuális asszisztens (általánosan rövidítve VA, gyakran virtuális irodai asszisztens)egy gyűjtőfogalom, amit azokra a magasan képzett szakemberekre használunk, akik virtuálisan, a távolból (otthonról, úgynevezett „home office”-ból), segítenek vállalkozásoknak, támogatják azok működését.A virtuális asszisztensek szakosodhatnak képzettségüknek, tapasztalatuknak, érdeklődési körüknek megfelelően. Hazánkban virtuális asszisztens néven futnak azok a vállalkozások, akik virtuális adminisztrációs asszisztencia szolgáltatásokat látnak el.

A virtuális asszisztens gyűjtőfogalom ennél többet is takar. Ide sorolhatjuk például a virtuális marketing asszisztenseket, a virtuális szövegíró (tartalomkészítő) asszisztenseket, a virtuális személyi asszisztenseket stb. Vagyis a virtuális asszisztens nem feltétlenül, s nem minden esetben egyenlő egy „virtuális titkárnővel”.

A virtuális asszisztensek szabadúszó, egyéni vállalkozók, akik szerződéses kapcsolatban állnak ügyfeleikkel. A saját vállalkozásuk adózásáért saját maguk felelnek, vagyis az ügyfélnek nincs gondja a munkabérre, járulékokra, munkaviszonnyal kapcsolatosan jelentkező egyéb teendőkre. A virtuális asszisztens egyszerre több ügyfelet is kiszolgálhat, feladatait elláthatja havibérben, órabérben, projekt alapú díjazással, stb. Amilyen formában a szerződő felek megállapodnak.

Manapság egyre inkább az a tendencia, hogy a virtuális asszisztensek többsége a virtuális platformon tevékenykedő vállalkozásokat támogatja.

Segít számukra:

az értékesítési csatorna kiépítésében
rendbe tenni az elhatalmasodó irathalmazt
rendszerezni az e-mailjeiket
elláthatja a cég ügyfélszolgálati feladatait akár telefonon, akár e-mailben
kezelheti a közösségi média felületeit
webshopok és weboldalak tartalmi karbantartását végezhetik

A technika fejlődése, az újabbnál újabb applikációk megjelenése mind-mind kedvez a virtuális asszisztensek számára. Hisz ezek megkönnyítik a kommunikációt az ügyfeleikkel, átláthatóbbá, követhetőbbé teszi a munkameneteket, az elvégzett feladatokat. A kommunikáció legfőbb platformja az Internet: e-mailek, telefon-konferenciák és VoIP szolgáltatások (mint például Skype, Google Voice) segítségével zajlik a kommunikáció.

Szerte a világban már nagy népszerűségnek örvend ez a szakma, különösen a rugalmas munkavállalást keresők körében.

Legyen neked is Virtuális Asszisztensed!

A Virtuális Asszisztencia remek lehetőség, hogy még sikeresebbre fejleszd vállalkozásodat.
Ha velem dolgozol, biztos lehetsz benne, hogy a tudásom maximumát fogom beletenni.
A kölcsönös bizalom már az első közös munka alkalmával kialakul és hosszú távon tudunk majd együtt működni.
Válassz csomagajánlataim közül és vedd fel velem a kapcsolatot!

 

Neked is segíthet az EnigmaDesk Virtuális Asszisztencia

Tetszett ez a bejegyzés?
Oszd meg kedvenc közösségi média felületeden vagy küldd tovább üzenetben!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Pinterest
WhatsApp