Tudtad, hogy 2021-ben már a magyar lakosság 2/3-a rendszeres Facebook felhasználó?
Óriási embertömeg!
Ez azt jelenti, hogy ők havi rendszerességgel, aktívan használják a Facebookot.
Számszerűsítve pedig mindez 6,75 millió embert jelent!
A felhasználók 57 %-a nő, 47 %-a férfi.
És habár a 25-34 éves korosztály körében a legnépszerűbb, az 55 év feletti felhasználók száma is több, mint 1,3 millió!
Forrás: roihacks.hu
Elképesztő adatok!
Facebook hirdetésekkel megcélozható 5,9 millió felhasználó! (a hirdetéskezelő becsült adatai szerint)
Az elmúlt 10 évben a Facebook hirdetései letarolták az online hirdetési piacot.
2020-ban az aktív havi Facebook hirdetők száma meghaladta a 10 milliót.
Forrás: roihacks.hu

A közösségi médiának elképesztő ereje van. Még az is tudja, hogy mi zajlik ott, aki nem is regisztrált felhasználó. Mennyi, viharban elszökött kiskutya került már elő a közösségi médiának köszönhetően? Mert bár Ilonka néninek nincs Facebookja, sőt a szomszédasszonyának se, de bánatát elpanaszolja neki, hogy a tegnap esti viharban szeretett Buksija elveszett. A szomszédasszony továbbítja a hírt unokájának, aki aktív Facebook felhasználó és meglátja a Buksi képét „Keressük a Gazdit!” felirattal. A többi már csak logisztika kérdése. (Személyes történet. Egy hétig volt nálunk a kiskutya, mire megjött a gazdija mindkettőjük örömére.)
Miért fontos, hogy vállalkozóként aktív Facebook felhasználó legyél?

Hihetetlen mennyiségű potenciális ügyfelet tudsz megszólítani
Rendszeresen hírt adhatsz magadról és az üzletedről
Interaktív (az érdeklődők időpontot tudnak foglalni, megrendelést leadni, kérdezni, stb.)
Ingyenes vagy minimális kiadással jár
Csupán a 4 (szerintem) legfontosabbat emeltem ki, rengeteg újdonság van, számtalan lehetőset kínál a Facebook csapata.
(Csak érdekességképpen mondom el, hogy a saját weboldalam mérési adatai alapján az oldalmegtekintések 77 %-a az EnigmaDesk Facebook oldalán keresztül történt.)
Első lépésként a személyes oldaladhoz hozzá kell adnod az üzleti profilodat és indulhat a marketing.
Ha ezzel megvagy, személyre szabtad, akkor jöhetnek a Facebook hirdetés alapok.
Facebook nagyon segítőkész minden téren. Lépésről-lépésre végigvezet az üzleti profilod kialakítása során, tanácsokkal, ötletekkel lát el.
A Business Suite-on keresztül egyszerre tudod kezelni Facebook üzleti oldaladat az Instagram fiókoddal, ami rendkívül praktikus, különösen, ha időzíted a bejegyzéseidet.
Szívesen elkészítem helyetted! Üzleti arculati csomagok céged profiljára szabva:

Ezeket a beállításokat kényelmesen meg tudod csinálni esténként vagy hétvégén.
Kibogarászod mi is lenne a legjobb, leghatékonyabb működtetés számodra, aztán akár már napközben is marketingezhetsz a mobilodról.

Lehet, hogy Neked erre nincs időd?
Könnyen előfordulhat… 🙂
Vállalkozóként rengeteg a tennivalód.
Tisztában vagy vele, hogy szükséges, de azt sem tudod áll a fejed.
Az estéket és a hétvégéket inkább pihenéssel, sportolással, kirándulással töltenéd a családod körében.
Ha el is készítetted már az üzleti oldaladat, elszállt a kezdeti lelkesedésed.
Nincs tartalom ötleted, nincs időd módosítani a nyitvatartást, nem érsz rá válaszolni az érdeklődők kérdéseire, pedig nagyon fontos lenne működtetni az üzleti profilodat.
MI LEHET A MEGOLDÁS?
Jó hírem van! Tudok Neked segíteni!
Virtuális Asszisztensként számíthatsz rám Közösségi média jelenléted kiépítésében és koordinálásában.
Vedd fel velem a kapcsolatot és kérj ingyenes konzultációt!
A legfontosabb egy kapcsolatban a bizalom; ha ez nincs meg, akkor az egész nem ér egy fabatkát sem.
Cynthia Parker
Hasznosnak érzed ezt a bejegyzést? Oszd meg kedvenc közösségi média felületeden!