Hogyan szervezz ki hatékonyan a Virtuális Asszisztensnek?
„A siker annyit jelent, hogy az ember épp azokkal a képességekkel rendelkezik, melyekre egy adott pillanatban szükség van.”
Henry Ford

Írta: Mészáros-Huszár Erika
Kedves Vállalkozó társam!
Elsősorban Neked szól mai gyakorlati útmutatóm, amivel segíteni szeretnélek, hogy el tudj igazodni vállalkozásod adminisztratív teendőinek delegálásával kapcsolatosan. Én személy szerint jobban szeretem a „kiszervezés” vagy a „megbízás” szót, nem vagyok híve az idegen szavak használatának a magyar nyelvben, bár tisztában vagyok vele, hogy vannak olyan területek, ahol ez szinte elkerülhetetlen.
Gondolom Te is (hozzám hasonlóan) folyamatosan azon dolgozol, hogy vállalkozásod hatékonyabban, gördülékenyebben működjön és egyre sikeresebbé váljon. Ennek a folyamatnak elengedhetetlen része az adminisztráció és az online jelenlét kiépítése és működtetése.
Vannak olyan részterületek, melyek megoldása rengeteg időt vesz el tőlünk a számunkra fontosabb feladatoktól. Ezért bízunk meg könyvelőt, webmestert, grafikust ahelyett, hogy magunk bíbelődnénk a könyvelési feladatokkal, weboldalunk felépítésével vagy arculatunk kialakításával.
„Virtuális Asszisztens szolgáltatásommal azoknak a „pepecselős” munkáknak a terhét tudom levenni a válladról, melyeknek a kiszervezésével felszabadíthatod az idődet és egyéb, számodra fontosabb feladatokra fókuszálhatsz. „
Mészáros-Huszár Erika
az EnigmaDesk-VA alapítója

Hogyan tudod a munkát hatékonyan átadni nekem?
Gondold át, melyek azok a területek, amik nem igényelnek személyes jelenlétet?
Számold ki, hogy havi szinten mennyi munkaórát vesznek el tőled és beszéljük meg, hogy ezeket a feladatokat én mennyi idő alatt tudom elvégezni helyetted!
Képernyő videókkal is átadhatod nekem a munkát, amiket bármikor vissza tudok majd nézni. Ha „csak” szóban, egy videóbeszélgetés keretében mondod el, előfordulhat, hogy lényeges információk vesznek el az éterben.
Ha telefonon beszélünk, akkor is írd le nekem e-mailben, hogy legyen nyoma és vissza tudjam olvasni.
Használjuk a felhő tárhelyet, ahová bármikor fel tudjuk tenni az észrevételeinket, vezetni tudjuk az elvégzett munkákat és figyelemmel tudjuk együttműködésünk munkánk hatékonyságát!
Először bízz meg kisebb feladatokkal és fokozatosan építsük ki bizalmi hálónkat!
Tudom, nem könnyű az elengedés!
Az „akkor van jól megcsinálva, ha én csinálom” érzés. Be kell, hogy engedj a „territóriumodba”! Bele fogok látni a vállalkozásodba és ez óriási lojalitás részedről. Viszont gondolj csak bele! Egy irodai alkalmazottnak mindennapi munkája során mennyi mindenre van rálátása vállalkozásoddal kapcsolatosan és egyáltalán nem biztos, hogy jól felfogott érdeke a Te fejlődésed.
Gondolj úgy a delegálásra, mint az időd legjobb kihasználására!
Készítettem Neked egy VÁLLALKOZÓI FELADATLISTÁT, ami segít átlátni a napi teendőket és felismerni, mely feleadatokat érdemes delegálni:
Láss el vezetői feladatokat saját vállalkozásodban és vedd kezedbe az irányítást!
Szeretettel: Erika
Milyen feladatokkal tudsz megbízni engem?
Megtalálod weboldalam, az EnigmaDesk.hu Kezdőlapján és a Miben tudok segíteni oldalon, vagy nézd meg Bemutatkozó videómat! >>>
Hasznosnak találtad ezt a bejegyzést? Oszd meg kedvenc közösségi média felületeden vagy küldd tovább ismerőseidnek!